Skip to content

Marin Ifrim – poeme

November 30, 2014

DCF 1.0
ROBUL

acesta e reversul muncii zilnice:
El are o casă de vacanță în sufletul meu
când eu muncesc
El se odihnește
și invers
numai că
oricum aș întoarce timpul
eu sunt robul
lui Dumnezeu

POLITICIENII

ei sunt cei care
mă obligă
să jinduiesc
din ce în ce mai mult
după liniște
politicienii
aceste sfinctere
retorice
sforăitoare

NATURISM

în piața de legume
e mereu toamnă
caut versuri
pe tarabă
înaintea timpului
laolaltă
cu un pahar gol
pentru alcool
preferând
prunele vinete
un fel de
țuică virgină
1 Decembrie 2014

From → Uncategorized

2 Comments
  1. La mulți ani cu sănătate, bunul meu prieten!

  2. Luminita Zaharia permalink

    foarte bune poeme! la multi ani, cu toata pretuirea! Luminita

Leave a Reply

