Skip to content

Alfabetul e surd și mut. E ca un stat în stat

January 21, 2017

Nici prin minte nu-mi trece să-mi pun poza pe buletinul vreunui filozof. Nu am motive
Inclusiv minerale. Nici transcedentale. Sunt mulțumit că am intactă cartea de
Identitate, un carton plastifiat. Să tot plouă peste ei, peste filozofi, peste mine. Să
Crească iarba și limba lui Becalului, singurul filozof ieșit din cutia cu maimuțe, nu
Din Heidegger. Uneori îmi dau seama că fără filozofi n-am avea crampe
Și flatulență la creier. Dar tare plictisoare e viața fără cromagnioni cu diencefal
Sunt lipsit de anvergură spirituală, văd doar prin ochelari de cal reglat pe glod.
Cred în litere, în forma lor sonoră. Uneori citesc cu vârful degetelor, ca și cum
Aș fi orb în plină lumină a nopții. Viața cuvintelor e cumva apropiată de pianele
Norilor, de trilurile unor păsări sedentare. Citesc tot ce simt. Literele, toate, au
Forma limbii. Se rotesc în același timp. Care încotro, una după cealaltă. Alfabetul
E surd și mut. E ca un stat în stat. Eu vorbesc prin litere. Cu tot respectul posibil.
Iubesc toate semnele, inclusiv cele rupestre. Peste tot sunt acasă, în cuvinte. În ceasul
Literelor clepsidrate de neantul zilei de zi cu zi. Peste tot.

Marin Ifrim

From → Uncategorized

Leave a Comment

Leave a Reply

