Skip to content

Moartea ne iubește pe toți

February 1, 2017

Moartea ne iubește pe toți. Ne suferă, ne alină, ne duce între sfârcurile ei
Pline cu vârfuri de iarbă. E doar Moartea. Nu e mare lucru. E ceva trecător
Precum o operație pe creierul Cerului, fără anestezii dar cu fermitate.
Eu nu iubesc moartea. Trag de timp cu toți doctorii înghesuiți într-un ceas
Cu cuc. Un ceas de pădure, cu frunze căzute în rădăcini. Sunt oarecum
Peste tot, ca un fel de elemente compuse de jur și de împrejur. Nici dacă ar
Fi să nu mai fiu, nu mă doare în cot. Tare frumos am văzut cum întunericul
Se coboară sub limba mea de copil astâmpărat de toți, de părinți, de profesori
De sisteme. Aș spune că sunt prieten cu moartea, că m-am culcat cu ea, că are
Ceva din mamele tuturor copiilor avortați. Mâine e mâine dimineață și nu sunt
Sigur dacă a să mai văd Moartea. Nu e de glumă. Dar nici de plâns mai devreme
Decât Ea. Cine știe, s-ar putea să mă plângă. Sunt sigur că are lacrimi de apă
De ploaie, nu de acid sulfuric, e și Ea o femeie nemăritată acum și în vecii
Vecilor. E doar o Moarte, ceva sfințit inclusiv de popii planetei. Doar o moarte…

Marin Ifrim

From → Uncategorized

Leave a Comment

Leave a Reply

